Willem Spronk

Willem begeleidt organisatiebrede verbeterprogramma’s gericht op procesgericht werken, denken en samenwerken. Met als doel om op een gezonde, duurzame manier goede resultaten te bereiken. Daarbij worden al zijn projecten gekenmerkt door het balanceren en bewegen op het snijvlak tussen zelforganisering, klantgerichtheid en continu verbeteren.

Hij combineert de rationele, bedrijfskundige benadering met de sociaal-psychologische concepten in aanpakken die zijn toegesneden op elke unieke klantsituatie. Daarbij heeft hij een voorkeur voor non-profit organisaties in zorg en onderwijs.

In zijn eigen ontwikkeling en visie als adviseur heeft hij zich verdiept in thema’s als Agile/Scrum, verbeterstructuren, zelforganisering, klantbeleving en kwaliteitsborging. Ook schrijft hij hierover regelmatig artikelen.

Als persoon is hij gestructureerd, creatief, flexibel, mensgericht en in het bezit van een gezonde dosis humor.

Mijn twitter

WillemSpronk
RT @BPMConsultcom: We willen allemaal wel een betere klantreis, lagere kosten, kortere levertijden, continu verbeteren en digitaliseren, ma…
WillemSpronk
Over een kleine twee weken verschijnt ons nieuwe boek: Procescanvas. Het Miniboek is alvast verkrijgbaar :) https://t.co/Hu04VZATnK
WillemSpronk
RT @BPMConsultcom: BPM Trends 2020 is uit! Laat u inspireren en vertaal deze 10 kansen naar uw organisatie. https://t.co/iibPNrfNh4 #BPM #T…
Volg mij op twitter