Willem Spronk

Willem begeleidt organisatiebrede verbeterprogramma’s gericht op procesgericht werken, denken en samenwerken. Met als doel om op een gezonde, duurzame manier goede resultaten te bereiken. Daarbij worden al zijn projecten gekenmerkt door het balanceren en bewegen op het snijvlak tussen zelforganisering, klantgerichtheid en continu verbeteren.

Hij combineert de rationele, bedrijfskundige benadering met de sociaal-psychologische concepten in aanpakken die zijn toegesneden op elke unieke klantsituatie. Daarbij heeft hij een voorkeur voor non-profit organisaties in zorg en onderwijs.

In zijn eigen ontwikkeling en visie als adviseur heeft hij zich verdiept in thema’s als Agile/Scrum, verbeterstructuren, zelforganisering, klantbeleving en kwaliteitsborging. Ook schrijft hij hierover regelmatig artikelen.

Als persoon is hij gestructureerd, creatief, flexibel, mensgericht en in het bezit van een gezonde dosis humor.

Mijn twitter

WillemSpronk
RT @BPMConsultcom: Training 'Procesmanagement volgens ISO 9001' is vanwege succes verlengd! Benieuwd naar alle in's en out's van effectief…
WillemSpronk
RT @BPMConsultcom: 8 tips van toptrainers #training #tips https://t.co/ZbMphx8rRt https://t.co/s5b7JyFEzG
WillemSpronk
RT @BPMConsultcom: De @InspectieLenT (Inspectie Leefomgeving en Transport, ILT) wenst haar vergunningverleningsactiviteiten te optimalisere…
Volg mij op twitter